2014. március 2., vasárnap

Elkészültem

Elkészültem a naptárammal. Olyan nagyon örültem, mert nagyon szép lett, sok munkám van benne.
Sajnos azonban az örömöm nem tartott sokáig.
Mivel hosszú ideig csináltam, az anyag egy kicsit elkoszolódott. Óvatosan kéz meleg vízben átöblítettem, és reggel döbbenten láttam, hogy főleg februárnál a keret színe megfolyt. Máshol is van benne gy pici színeresztés, de az nem olyan feltűnő.
Ilyen lett:



Még szerencse, hogy az enyém lesz, így csak én szomorkodok majd, ha ránézek.

5 megjegyzés:

  1. Ó,azt direkt olyanra szeretted volna! ne bánkódj,semmit nem von le a nagy munka szépségéből!!! Az festett fonal volt?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sem veszített az értékéből! A munkád benne van, és gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  3. De csak ott. Ettől még szép, bár bosszantó. Ah!

    VálaszTörlés
  4. Felice Anno Nuovo
    Buon 2016 auguri
    Giovanna

    VálaszTörlés
  5. Superb Article. Qdexi Technology, your reliable SEO consulting company firm, can help you improve your online presence. Increase organic traffic, increase visibility, and achieve higher search engine rankings. Improve your digital strategy with expert advice and tailored solutions.

    VálaszTörlés