2012. november 24., szombat

December:)

Sziasztok!

Magam is alig merem elhinni: készen van a TDT naptáram!!!! Nézzétek, milyen kis helyes lett a decemberi hímzés:


The Drawn Thread Pocket Calendar December
  A karácsonyfákon ill. a a ház előtt álló mini fákon, valamint a betűk mellett kétoldalt gyöngyöket kellett volna felvarrni. Mivel a többi hónapnál is tartottam magam ahhoz, hogy inkább franciacsomót használok, itt is így jártam el:)

Elkészült!!!!! - The Drawn Thread Pocket Calendar all the 12
 Ez a fantasztikus tervezésű mintaegyüttes igazán nagy örömet okozott, mert nemcsak gyönyörű végeredményt kaptam, hanem nagyon sok tudást is a speciális öltésfajták elsajátításával.
Biztos vagyok benne, hogy hamarosan egy újabb The Drawn Thread mintába kezdek, mert üdítőek ezek az aprólékosan megszerkesztett, elegánk mintácskák:)

További jó hímezgetést!

Puszi,
Jucus

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! :-)
    Én meg milyen nagyon el vagyok maradva. :( Én sajnos már idén nem leszek vele kész, de remélem az ünnepek alatt majd sokat tudok vele haladni. :-)

    VálaszTörlés