2012. január 19., csütörtök

The Dawn Thread - Pocket Calendar - Február

Sziasztok!

Ezen a héten esténként a februári TDT naptár mintán dolgoztam:) Nagyjából 8 új, speciális öltéstípust ismertem meg:) Azt nem mondanám, hogy meg is tanultam, mert ahhoz azért gyakorolnom kellene még, de így kezdésnek remek volt kipróbálni őket. Íme, ilyen lett Ő, a februári madaras minta:
The Dawn Thread - Pocket Calendar - February
 Nem ált rendelkezésre mindegyik speciális fonal, ami elő volt írva, így kigazdálkodtam az itthon fellelhető fonalak közül (pl. a 3 Dinky Dyes színátmenetes selyem helyett Eterna Silket találtam a királyi kincstáramban:)))).
Az első sorból már csak a március hiányzik:
Nagy totálban az első 2 hónap
Pedig úgy elhatároztam, hogy a Twilight Bridge-en fogok munkálkodni...hiába, na, a szerelem hímzés...de majd az is sorra kerül:) Persze csak *kateee Bonsai RR kendője után, amit el szeretném készíteni jövő hétvégéig a rám eső fácskát.

Puszi,

1 megjegyzés: